Selasa, 10 Mei 2011

sabaarr

kini aku sedang menanti amanah dan hadiah dari-Nya untuk kami sama-sama didik..kalu dulu, aku xlah reti sangat bab-bab gini, kini aku bagai catur membaham KING lawan, xsabar menanti, namun aku tetap menanti dan kini sudah 7 bulan..hehehe...
ada lagi baki 2 bulan..fuuuuuuuhhhh...boleh tahan jugak lama tu...:)
yang aku nak kongsi bersama ni bukan pasal hari atau tarikh. tapi kelibat insan yang "bertapa" kian lama ni..hehe:)
dia akan bergerak cergas tika disuluh..hehehehe...sambil suluh, dengar ayat-ayat suci pulak, lagi kuat..hehehe..suke rase tengok..macam tahu-tahu je nak "berkungfu"...:)
kadang-kadang dia tendang, karate pun pernah, kalu bab nak sekeh-sekeh tu, dah biasa dah..heheheh...
seronoknya dia, dari kecik dah dengar al-quran...dia seronok bila dengar..tapi kita yang kat luar ni...???fuuuuuuuuuuuuhhhh..
sikit pun cukup dah..kan??ambe la tu..huhuhu..
pape pun, doakan tuk insan yang bakal keluar ni yerr...
lain masa aku pulak doa tuk korang..:)

Tiada ulasan: